Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?

Ürün detay sayfasında, görselin sağında yer alan “Teslimat Bilgisi”ne tıklayarak detaylı bilgileri öğrenebilirsiniz. Ürünü satın aldıktan sonra ise Siparişlerim sayfasından kargo firmasını görebilirsiniz.

 

Siparişimin ne zaman kargolanacağını nereden görebilirim?

Kargoya teslim edilme süresi 3 İş Günüdür.

 

 

Kargom gecikti, ne yapabilirim?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra geciktiyse, bu durum kargo firması ile ilgilidir. Kargo firması ile iletişime geçerek probleminizi çözebilirsiniz. Kargo firmalarına aşağıdaki numaralardan ulaşabilirsiniz.

Yurtiçi Kargo : 444 99 99
Aras Kargo : 444 25 52
MNG Kargo : 444 06 06
UPS : 444 00 66
Sürat Kargo : 0850 202 02 02
Horoz Lojistik : 0850 202 33 50
PTT Kargo : 444 17 88

Siparişiniz mağazanın belirttiği sürede kargoya verilmediyse, “Destek Al” alanından mağazayla iletişime geçerek siparişinizin durumunu öğrenebilir veya Canlı Destek’ten bize ulaşabilirsiniz.